ساخت و نصب درب خزانه

تعمیرات گاوصندوق

از دیگر خدمات ایمن سازان کاوه می توانیم به ساخت و نصب درب خزانه بصورت سفارشی اشاره نماییم. ساخت درب خزانه در ابعاد سفارشی شما بصورت ضدحریق، ضدسرقت و ضد انفجار با استفاده از ورق تمام آلیاژ علاوه بر امنیت باعث غیرقابل نفوذ شدن خزانه شما می شود.

تمام تلاش ما بر بکارگیری مواد اولیه با بالاترین کیفیت در کنار نیروهای کار متخصص و مجرب می باشد که باعث رضایت بالای مشتریان ما شده است و در راستای کسب اطمینان بیشتر شما، امکان بازدید شما عزیزان از کلیه مراحل ساخت و تست ضدبرش بودن قبل از رنگ آمیزی مهیا می باشد. بطورکلی باید بدانید که خزانه و گاوصندوق با یکدیگر تفاوت های متعددی دارند و خزانه، یک اتاق ضد سرقت است به شما این امکان را می دهد تا حجم بسیار بالایی از اسناد، اشیاء که ارزش مادی بالایی دارند را با اطمینان خاطر نگهداری کنید. به بیان دیگر می شود گفت، خزانه یک گاوصندوق ثابت است که در دیواره های بنا ساخته می شود آن هم دیواره هایی که بتنی که مسلح هستند و به خوبی آرماتور بندی شده اند.

کلیه خدمات در ایمن سازان کاوه توسط پرسنل مجرب و متخصصین انجام می گیرد تا ساخت و نصب درب خزانه به بهترین صورت در کمترین زمان انجام بگیرد. پرسنل حرفه ای ایمن سازان کاوه، می توانند در سریعترین زمان درب خزانه را با بالاترین کیفیت ساخته و نصب خواهند کرد.

چرا ایمن سازان کاوه؟

برخی از مزایای دریافت خدمات از ایمن سازان کاوه